![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Sacrificer |
![]()
Сообщение
#1
|
||
Горный коати ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 45 Регистрация: 9.8.2007 Из: Москва ![]() |
Прочитал на днях что в Европе самый дешёвый бензин (в Прибалтике) 41 рубль, в Германии он стоит уже 60 - 70 рублей... Кто готов к таким ценам?
Мы стремимся в Евросоюз, но в таком случае у нас не может быть стоимость бензина значительно меньше чем у них? В Турции кстати он вообще стоит около 100 рублей ______________________________________
|
||
![]() ![]() |
Ванька |
![]()
Сообщение
#2
|
![]() Енот-носуха ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 694 Регистрация: 4.11.2007 Из: Санкт-Петербург ![]() |
In the United States, all motor vehicle gasoline is unleaded and is available in several grades, which are differentiated by octane rating: 87 (Regular), 89 (Mid-Grade), and 93 (Premium) are typical grades[2]. Minimum octane levels are often lower in the Mountain States, where regular unleaded can be rated as low as 85 octane.
Fuels in the U.S. are described in terms of their "pump octane", which is the average of their "RON" (Research Octane Number) and "MON" (Motor Octane Number). Labels on gasoline pumps in the U.S. typically describe this as the "(R+M)/2 Method". Some nations describe fuels according to the traditional RON or MON ratings, so octane ratings cannot always be compared with the equivalent U.S. rating by the "(R+M)/2 method". короче так как снизу таблицы указано- так и исчисляется в Америке Эскизы прикрепленных изображений ![]() ______________________________________ |
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 16.6.2025, 22:29 |