Верховна рада 5 липня ухвалила в другому читанні закон, що передбачає скасування техогляду автомобілів. Відповідну пропозицію підтримали 262 народних депутати.
Запропонований президентом Віктором Януковичем закон передбачає скасування обов'язкового технічного огляду для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях. Окрім того, законопроектом пропонується суттєве спрощення порядку проходження обов'язкового технічного контролю для інших транспортних засобів.
Також проект закону пропонує відсторонити Державтоінспекцію від проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів та передачу цих повноважень суб'єктам господарювання.
Окрім того, документом пропонується скасувати вимогу щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на керування транспортним засобом.
Закон набирає чинності через 30 днів з дня його опублікування.
Нагадаємо, за ухвалення проекту закону в першому читанні проголосували 253 народних депутата. Депутати наголосили на необхідності скасування техогляду автомобілів, що не використовуються в комерційних цілях, оскільки він давно перетворився на формальність і спосіб "збору данини" з водіїв. Водночас, разом з популярною нормою про скасування техогляду, закон містить ряд норм про посилення відповідальності водіїв у разі правопорушень, а також посиленні ролі Державтоінспекції.
http://tsn.ua/ukrayina/rada-skasuvala-teho...vtomobiliv.html
Правда, опасаются такого:
Техогляд автомобілів після "скасування" залишиться і істотно подорожчає:
"Ми вирішили припинити цей вид корупції в ДАІ, але дозволити мільйонам автомобілістів виводити на дорогу несправні машини не можна, - вважає депутат Віктор Швець. - Але все легко вирішується, скажімо, вже є норма про обов'язкове страхування авто, так можна в сам поліс внести графу про те, що страхування настає тільки після проходження ТО".
"Тарифи зміняться, якщо держтехогляди скасують. До такого ласого шматка, як страхування через ТО, будуть допущені одиниці страхових компаній, провідна п'ятірка або підприємства "своїх" людей. Вони отримуватимуть ліцензію Моторно-транспортного бюро України. Компаніям доведеться утримувати спецдепартаменти, а державі - навчальні центри, адже на сьогодні в галузі немає фахівців для страхування майна такого роду, які можуть розібратися в технічних моментах. Усе це відіб'ється на вартості страхового полісу", - заявив Богдан Осадчий, начальник відділу продажів страхової компанії "Сатіс".
http://tsn.ua/ukrayina/tehoglyad-avtomobil...orozhchaye.html
Юра intelegent, что скажешь, будут СК требовать ТО?